Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Interviu cu Nieves F Joy #13

Interviu

Am onoarea de a vă prezenta una dintre autoarele care și-a făcut loc în sufletul meu într-un mod subit și anume prin cartea sa Suflet rebel.
Poate vă este cunoscut faptul că mi-a plăcut extrem de mult acest volum și de aceea doresc să vă fac cunoștință cu creatoarea care se află în spatele cărții.
Recenzia cărții Suflet rebel, primul volum din seria Paradoxul iubirii o puteți găsi aici.

Îți mulțumesc, Nieves F Joy pentru răspunsurile frumoase și pentru timpul acordat!



1. Draga mea, vreau să te felicit pentru minunata carte scrisă. O iubesc și îți mulțumesc că mi-ai oferit o lectură calitativă. Vreau să te întreb cine este această autoare din spatele cărții? Cum este ea atunci când scrie, dar alături de cei dragi?

În primul rând îți mulțumesc pentru toate cuvintele frumoase și pentru tot timpul acordat romanului meu Suflet rebel. Acum să începem să răspundem întrebărilor tale, nu fără a menționa că atunci când le-am citit am simțit un gol în stomac. Foarte bine gândite. Autoarea din spatele acestui proiect este o persoana simplă, dar complicată totodată. Sunt mama unei fetițe de 11 ani, soție de 17 ani, lucruri de care sunt foarte mândră. Am o afacere personală, care nu are absolut nicio legătură cu creația, dar care îmi permite să mă ocup de această pasiune, anume scrisul. Sunt o persoană foarte impulsivă și acest aspect se regăsește în toate poveștile mele. Scriu cum mă pocnește inspirația, în funcție de ce stare am, și trăiesc cu aceeași intensitate și în viața reală fiecare situație  care mi-e scoasă în cale. În privința scrisului, nu îmi impun reguli sau limite, deoarece știu cu certitudine că nu le voi putea respecta. Sunt foarte strictă în relațiile cu cei din jurul meu, triindu-mi la sânge contactele pe care le mențin, asta ,uneori, aducându-mi eticheta de antisocială. Comportamentul meu depinde  foarte de mult de modul în care sunt tratată, căci detest gesturile false, periajul în exces doar pentru un interes ascuns și, în general, prefăcătoria. Cu cei apropiați sunt foarte deschisă și jovială și ador să le smulg zâmbete.  Pentru fiica mea sunt cea mai bună prietenă, iar pentru soțul meu sunt femeia cu capul în nori, dar cu călcâiele bine înfipte în pământ atunci când se cere.

2. Cred că toți dorim să aflăm care este numele tău adevărat și de ce ai ales acest pseudonim de Nieves F Joy. Ne poți spune?


Numele meu adevarat este Rozalia. Ha! Știu că acum zâmbești și îți fuge mintea la personajul meu. Mda. Oarecum numele Raisei are o strânsă legătură. Povestea pseudonimului am postat-o acum ceva vreme pe profilul meu. El are la baza un eveniment care m-a completat ca și persoană și care mi-a întregit familia. Pe data de 31 decembrie, am aflat că sunt însărcinată, asta după ce medicii îmi spuseseră că nu am nicio șansă să fiu mamă. Nieves tradus din spaniolă înseamnă zăpadă, F-ul este inițiala fetiței mele Fabiana, Joy este bucuria acelei zile de iarnă. Poate nu este cel mai inspirat pseudonim, dar pentru mine are o importanță aparte. Ca o completare, acceptul la editură l-am primit tot pe data de 31 decembrie.

3.Cum a luat naștere volumul Suflet rebel?

Suflet rebel a luat naștere în urma unei provocari. Povestea Raisei nu este prima și până la ea scriam cumva detașată de personaje. Provocarea a fost să mă implic mai mult emoțional, să pun mai mult din mine. La început am izbucnit în râs, apoi am stat și am analizat și am realizat că asta ar fi ca o maturizare literară a mea. Că pot trece la alt nivel, doar scriind ceva bazat pe fapte reale.

4. Experiența de viață a Raisei este una vastă, iar după cum bine am intuit eu, tu te regăsești în mare parte în ceea ce reprezintă ea, de fapt. Care sunt trăirile pe care i le-ai atribuit și ei?

Hmm... Nu iți voi răspunde cu subiect și predicat la întrebarea asta. Aș lua din farmecul poveștii și prefer să las imaginația cititorilor să lucreze, nu fără a specifica că Raisa este conturată în totalitate pe caracterul meu și trăsăturile mele.

5. Cum ai ales numele personajelor? Există o legătură între numele de Raisa și Race?

Da, există. Race este racer și numele său este predestinat acestei pasiuni, iar numele jumătătții lui Raisa, în afară de faptul că m-am inspirat din numele meu adevarat, era musai să conțină inițiala R, inițiala pe care el o avea tatuată pe încheietura mâinii. În capitolul 8 este strecurat acest detaliu.

6. Vreau să ne comunici, care au fost emoțiile animatoare în momentul în care ți-ai ținut pentru prima dată cartea în mână?

Oh! Alte senzații pe care nu le pot descrie. Îmi amintesc doar că Ionuț mi-a pus cartea în mână și apoi m-a întrebat dacă doresc să iau loc. Nu știu ce culoare aveam la față sau dacă mai respiram. Fiica mea a fost cu mine și primul exemplar i l-am semnat ei. A fost ca o avalanșă de stări... Dacă nu m-aș fi controlat ca să nu îl sperii pe Ionuț, fondatorul editurii Librex, cred că aș fi râs plângând.

7. Bănuiesc că inspirația poate să vină din orice loc. Care sunt acele locuri, care pe tine te inspiră?

Nu am un loc anume. Mintea mea lucrează constant. La volan, la muncă, în canapea la televizor, în pat noaptea, când mă ocolește somnul și ajung să scriu capitole întregi în gând, ba chiar conversând cu cineva. Însă, forma finală e stabilită doar în fața tastelor mele, unde de fiecare dată ajung să scriu total altceva de ce am gândit inițial. De aici poate și factorul surpriză al fiecărui capitol.

8. Cred că orice autor, pe lângă scris, mai și citește. Care sunt genurile tale preferate?

Înainte de a fi scriitor, am fost și, încă sunt, un cititor avid. Mă mulez pe orice gen, dacă povestea este bine scrisă și conține toate elementele care îmi mențin alertă atenția, adică suspans, romantism, învățăminte. Nu-mi plac lecturile seci. Cele care au fost scrise doar de dragul de a umple niște foi. Așa cum scriu profund, căutând să am logică, așa îmi place și să citesc ceva ce merită timpul meu.

9. Aș dori să ne dezvălui câteva informații despre ceea ce urmează să publici. Lucrezi la o carte anume?

Acum ceva timp am terminat volumul 3 din seria Paradoxul iubirii, intitulat Puntea suspinelor. Un volum ce poate fi citit individual de Suflet rebel, deoarece conține povestea unor noi personaje pe care le veți descoperi pe la finalul volumului 2. În prezent lucrez la volumul 4 al seriei, având titlul Pe muchie de cuțit. Despre aparițiile lor te voi ține la curent, ața cum îmi voi ține și cititorii.

10. Îți mulțumesc pentru că ai acceptat să răspunzi întrebărilor mele! Nu te mai rețin mult, ci doresc să îmi spui ce ți-ai dori tu pentru creațiile tale. Ce mesaj poți să le transmiți oamenilor pentru a-i conduce spre achiziționarea volumului Suflet rebel?

La apariția Sufletului rebel am primit un mesaj de la o doamnă foarte dragă, Sanda Albu, care susținea că povestea ar trebui să ajungă sub ochii cât mai multor cititori, deoarece ea poate schimba mentalități și poate rupe lanțurile societății. Cred că asta îmi doresc și eu. Ca personajele mele să pătrundă în inimile cititorilor, iar dacă cineva se regăsește în povestea Raisei, să găsească tăria să se rupă de jugurile unui destin pe care doar noi ni-l putem schimba. Tot ceea ce trăim, sunt consecințele deciziilor noastre. Dacă ele sunt greșite și ne complacem în ele, fără a le îndrepta, întreg destinul nostru poate fi subjugat de erori. Suflet rebel este un strigăt de revoltă. Este dovada că norii de furtună se pot risipi. Că soarele răsare întotdeauna, dar că pentru asta, e necesar să luptăm și să nu ne lăsăm învinși de o societate mereu în mișcare, mereu cu ochii pe noi, mereu judecând, fără să ne dea dreptul să ne susținem punctul de vedere. Nimeni nu ne prețuiește, dacă noi nu o facem. Daca noi nu ne respectam, involuntar le oferim ocazia tuturor să procedeze la fel. Raisa a trecut prin multe, dar de când a conștientizat că nu are rost să se modeleze după un anumit tipar, a început cu adevărat să trăiască. Când a priceput că a fi diferit, nu este o anomalie, abia atunci și-a găsit liniștea și s-a împăcat cu ea însăși. Despre asta este vorba în povestea ei. Despre curajul de a fi cel care ești.

Nu pot încheia acest interviu, fără a mulțumi tuturor cititorilor mei, pentru fiecare gest de apreciere. Pentru un scriitor, voi sunteți bateria noastră auxiliară. Pentru voi ne rupem din timpul nostru și ne detașăm de realitate. Toți sunteți minunați și cu drag vă îmbrățișez pe fiecare în parte. Iar ție, scumpa mea Dani, îți trimit o caldă îmbrățișare. A fost o reală plăcere să-ți răspund întrebărilor, care mi-au pus intens mintea la lucru. Mulțumesc!

Sper că v-a plăcut acest interviu!
Eu am rămas profund impresionată de aceste răspunsuri, iar acestea, totodată, m-au determinat să o îndrăgesc și mai mult pe autoare!

Mulțumesc, din nou, Nieves F Joy pentru timpul acordat! Abia aștept următoarele apariții editoriale!



Comentarii

  1. Dragut interviu. Cred ca merita citita cartea. O sa o pun in wishlist 😉

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh da, si pe mine m-ai facut curioasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos interviul! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunata personalitatea autoarei, om cald si pozitiv. Cu siguranta as intelege mai profund totul, daca as fi citit cartea inainte, dar imi doresc, o trec pe lista! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa este. Îți recomand volumul cu mare căldură! Sper să nu te dezamăgească, deoarece mie mi-a plăcut extrem de mult!

      Ștergere
  5. Mereu am fost o mare iubitoare a interviurilor de acest gen. Îți oferă ocazia să descoperi mai mult și apoi te îndrăgostești și mai mult de autor, dar și de scrierile sale. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur tare mult că ți-a plăcut acest interviu! Îți mulțumim pentru cuvintele frumoase!

      Ștergere
  6. Foarte dragut interviul, mi-a placut mult! Cred ca si cartea este foarte interesanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cartea este foarte frumoasă! Ți-o recomand cu mare drag!

      Ștergere
  7. Astept noul volum "Pe muchie de cuțit" pe Librex.

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari autoarei, cu prima ocazie o sa citesc si eu una dintre cartile ei.

    RăspundețiȘtergere
  9. E pe lista mea de cărți de citit. Îmi place ideea de interviu. La cât mai multe!

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoasa povestea pseudonimului :) iar cartea...pare interesanta!

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. Super interviul! 👍🏻
    Chiar ar merita citită cartea. ☺️

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte interesant interviu. Nu am auzit de această carte, dar pare interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte dragut interviul! 👍🏼 Ma bucur ca am putut afla mai multe despre autoarea unei carti de exceptie. Imi place foarte mult 😄

    RăspundețiȘtergere
  15. Pare foarte interesanta cartea, dar ceel mai mult mi-a placut povestea pseudonimului :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Părerea voastră contează

Postări populare de pe acest blog

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Recenzie - Cu toții suntem făcuți din molecule de Susin Nielsen

Autor: Susin Nielsen Colecție: EpicWave Editura: Epica Număr de pagini: 266   Stewart, 13 ani: un geniu, dar total antisocial. Mama lui a murit si ii simte lipsa in fiecare zi. Ashley, 14 ani: fata populara, mai putin printre profesori – are note groaznice la scoala. Tatal ei a marturisit familiei ca este gay si s-a mutat, dar nu foarte departe...     Destinele lor se intersecteaza atunci cand Stewart si tatal lui se muta cu Ashley si mama sa. Stewart e multumit de situatia creata intr-o proportie de 89,9%, chiar daca incearca cu greu sa se adapteze la noua scoala, dar mereu si-a dorit o sora, iar, de partea cealalta, Ashley este 110% ingrozita. A incercat mereu sa ascunda adevaratul motiv pentru care tatal ei s-a mutat; mai mult decat atat, Stewart i-ar putea ameninta statutul social. Cei doi sunt complet diferiti, dar totusi au un lucru in comun; ei sunt — la fel ca toata lumea — facuti din molecule.     In acest roman amuzant si rascolitor, Susin Nielsen creeaza doi

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe