Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Interviu cu Alexandra Gheorghe #11

Interviu

Alexandra Gheorghe este o autoare tânără, care m-a cucerit prin operele sale. Raportându-mă la ceea ce a scris ea, eu am citit doar cărțile Necunoscutul volumul I și volumul II.
Aceste două volume mi-au ajuns la inimă, încă din clipa în care am citit primele pagini și de aceea m-am gândit că ar fi bine să împărtășesc cu voi câteva informații despre această autoare.
De asemenea, pentru cei care sunt curioși în privința cărților, eu le-am realizat câte o recenzie, pe care o găsiți aici și aici.

Într-o altă ordine de idei, doresc să mulțumesc autoarei pentru timpul acordat și pentru răspunsurile frumoase pe care mi le-a oferit!

Haideți să facem cunoștință cu Alexandra Gheorghe!


1. În primul rând vreau să te felicit pentru minunatele cărți scrise. Cum a luat naștere totul?

Răspuns: Pasiune. Pasiunea a dat naștere acestor înșiruiri de cuvinte. Ea m-a învins până și pe mine, cea veche, cea care nu se aștepta ca timpul să mă  răsplătească cu acest dar.

2. Ce senzații ai avut atunci când ai ținut pentru prima dată propria carte în mână?

Răspuns: Emoție. Acest cuvânt îmi caracterizează toată ființa, doar că formele ei cresc sau scad. Mă împlinesc sau mă rătăcesc.

3. Cu ce personaj te-ai identifica cel mai bine? Un personaj din cărțile tale.

Răspuns: Cu Alice. Alice este personajul principal din Necunoscutul, iar conturarea sa am făcut-o cu ajutorul anilor din copilărie. Acolo copilul din mine scrie toată povestea Necunoscutului.

4. Pe lângă scris, ce alte activități obișnuiești să mai practici?

Răspuns: Îmi place să călătoresc, să desenez, să dansez și să gătesc. Am o grădină cu zarzavat și cu flori la bunicii mei de care, din când in când, mă mai ocup. Acolo mă relaxez, fur pământului energia, iar din flori îmi culeg inspirația.

5. Cu toții știm că există și oameni care nu văd profunzimea cărții și acest lucru se soldează cu păreri negative, chiar dacă respectiva carte nu a fost citită în întregime. Ce părere ai despre aceștia?

Răspuns: Nu poți forța pe nimeni să iubească, așa cum nici dragoste cu forța nu se poate. Și cărțile sunt dragoste, iar dacă omul nu reușește să rezoneze cu cartea scrisă de mine înseamnă că nu ne potrivim. Nu pot spune nimic despre ei, dacă nici ei nu și-au dat interesul să mă cunoască.

6. Bănuiesc că orice autor, pe lângă scris, mai și citește. Care sunt genurile tale preferate? Autorii favoriți?

Răspuns: Da, citim! Iar noi, scriitorii, citim printre rânduri, căutam profunzimea absolută, ne punem în pielea autorului, nu a personajelor. Noi, ăștia care scriem, trăim poveștile scrise de alți scriitori în perspective diferite. Cred că cel mai mult îmi plac autorii filosofi, scriitorii profunzi, care lasă natura să îi inspire. De curând l-am descoperit pe George R.R. Martin. Mi se pare un scriitor complet.

7. Preferi să scrii ziua sau noaptea? De ce?

Răspuns: Scriu și ziua și noaptea. Câteodată mă trezesc și îmi notez ideile apoi adorm la loc, iar dimineața am grijă să le dezvolt.

8. Cum preferi să îți petreci timpul liber? În familie? Citind? Scriind? De ce?

Răspuns:
În timpul liber îmi place să mă relaxez. Iar privitul munților, a copacilor, a marii, plimbatul și călătoriile reușesc să mă readucă la starea pe care mi-o doresc atunci când scriu.

9. Ce plănuiești să publici în viitor?

Amantele trecutului, o poveste de dragoste cu iz erotic pe care îmi doresc s[ o public anul acesta și Zâne de nicăieri, o poveste fantasy pentru care am nevoie de timp și documentare.

10. Ca acest interviu să se încheie într-o notă comică vreau să mă raportez și la copilărie. Care este momentul cel mai amuzant de care tu iți aduci aminte?

Răspuns: Multe prostii am făcut în copilărie, îmi plăcea să mă complic, iar de pe la zece ani mă ambiționam să gătesc. Într-o zi o auzisem pe mama că vrea să gătească pui la scticlă, iar eu încercam să-mi închipui cum se poate face acest lucru. Am găsit puiul în frigider, am aruncat sare și piper după cum văzusem la mama, iar împreună cu sora mea, vreo două ore ne-am chinuit să îndesăm puiul în sticlă. Era ora trei, iar mama intră pe ușă. Noi, două, eu și sora mea, boltim ochii la ea și negre de supărare îi spunem mamei:
- Mama, puiul ăsta nu vrea să între în sticlă! Nu încape deloc, noi am vrut să îți facem o surpriză, dar nu am reușit, ne pare rău.
În momentul ăla mama s-a pus pe un râs cu plâns, iar noi, două copile de noua și zece ani, fără experiența muncii și aprecierea măsurii, care încă credeam că Tom îl va prinde pe Jerry, și că un pui de un kilogram optsute va intra într-o sticla de jumate de bere, învățasem încă un lucru: Copilăria este mai frumoasă decât mâncatul.

Mulțumesc, din nou, autoarei pentru răspunsurile frumoase!
Sinceră să fiu, când am văzut răspunsul de la ultima întrebare m-am prăpădit de râs. Voi nu?


Comentarii

  1. Minunat interviu, felicitări! Nu am citit nimic scris de această autoare, dar răspunsurile extrem de sensibile și de profunde cred că mi-ar plăcea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos interviul, ne ajuta sa cunoastem omul din spatele cartii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am descoperit-o pe Alexandra acum ceva timp si m-a impresionat profund. Este o minune vie!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoasa Alexandra si cu atat mai mult cu cat e un suflet frumos

    RăspundețiȘtergere
  5. Din nou un interviu fain! Imi era dor de acest tip de articole.☺️

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitări, Alexandra! Și la cât mai multe cărți extraordinare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu o cunosc pe Alexandra, dar pare un om fain!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superb interviul, sunt un mare fan al articolelor de acest gen și la tine pe blog mereu am descoperit oameni frumoși care te inspiră. Felicitări și la cât mai multe interviuri!

    RăspundețiȘtergere
  9. Fain ca ii arati pe oamenii din spatele paginilor :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumos interviu. N-am citit opera autoarei, dar la cum scrie, mi-ar placea!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte dragut articolul tau! Mi-a facut placere sa il citesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumos interviul :) foarte talentata Alexandra si se vede ca face totul din pasiune! Multumim ca ne prezinți oameni cu adevărat talentați!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa stii ca nu am citit nimic scris de Alexandra Gheorghe, dar cu siguranta o sa pun pe lista de dorinte cartile ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că te-am determinat să îți dorești să citești cărțile ei!

      Ștergere
  14. Foarte frumos interviul. Felicitări.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Părerea voastră contează

Postări populare de pe acest blog

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Recenzie - Cu toții suntem făcuți din molecule de Susin Nielsen

Autor: Susin Nielsen Colecție: EpicWave Editura: Epica Număr de pagini: 266   Stewart, 13 ani: un geniu, dar total antisocial. Mama lui a murit si ii simte lipsa in fiecare zi. Ashley, 14 ani: fata populara, mai putin printre profesori – are note groaznice la scoala. Tatal ei a marturisit familiei ca este gay si s-a mutat, dar nu foarte departe...     Destinele lor se intersecteaza atunci cand Stewart si tatal lui se muta cu Ashley si mama sa. Stewart e multumit de situatia creata intr-o proportie de 89,9%, chiar daca incearca cu greu sa se adapteze la noua scoala, dar mereu si-a dorit o sora, iar, de partea cealalta, Ashley este 110% ingrozita. A incercat mereu sa ascunda adevaratul motiv pentru care tatal ei s-a mutat; mai mult decat atat, Stewart i-ar putea ameninta statutul social. Cei doi sunt complet diferiti, dar totusi au un lucru in comun; ei sunt — la fel ca toata lumea — facuti din molecule.     In acest roman amuzant si rascolitor, Susin Nielsen creeaza doi

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe