Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Recenzie " Bariere de fum " de Monica Ramirez

    Bariere de fum

Autor: Monica Ramirez
Editura: Librex Publishing
Număr de pagini: 338
Colecția: Seria Alina Marinescu

Realitatea lor se află de cealaltă parte a oglinzii... o lume întunecată unde fiecare umbră poate deveni o amenințare.

„Alex mi-a murit în brațe după o misiune dezastruoasă în Irak, sau cel puțin așa am crezut timp de șapte ani. Acum știu că n-a fost decât o altă înscenare, ceea ce înseamnă că vom lucra din nou împreună. Îmi și imaginez... eu, Alex și Marius împreună sub același acoperiș. Mi se face rău numai când mă gândesc la asta. Nu cred că-l iubesc pe Alex. Între noi n-a fost nimic altceva decât o pasiune primejdioasă născută din disperarea unei vieți ce nu ne aparținea. Dar îl iubesc pe Marius. Ba nu, rectific. Sunt îndrăgostită de Marius. Tot ce știu despre dragoste am învățat de la el. Câteodată mă trezesc îngrozită în mijlocul nopții. Până la urmă, într-un fel sau altul, îl voi pierde și pe el. Singura certitudine pe care o avem este doar moartea, dar am decis să rămânem împreună, chiar dacă relația noastră are margini ascuțite. De fiecare dată când sună telefonul și trebuie să ne asumăm adevăratele identități, e foarte posibil ca unul dintre noi să nu se mai întoarcă.”


  • Ce pot să spun despre acest volum? Efectiv, l-am lecturat cu sufletul la gură. Din ce cauză? Pentru că Monica știe cum să scrie astfel încât să atragă cititorii și să îi facă să se afunde într-o lume în care pe primul loc este supraviețuirea. Tu cât ai rezista departe de familie într-o organizație precum Elite?
  • Sunt sigură că mulți dintre voi nu o să fiți surprinși de faptul că am considerat și această carte ca fiind una foarte bine construită și adaptată la acea lume plină de cruzime și bătălii ce distrug viețile multor oameni. Precum celelalte volume, Bariere de fum mi-a pulsat adrenalina prin vene și m-a transpus alături de personajele care iau parte la acțiune, personaje pe care le-am îndrăgit și le îndrăgesc și asupra cărora mi-am manifestat un sentiment determinat de simpatie și iubire, dar, pe de altă parte, și ură, respectiv dorință de răzbunare.
  • Dacă în primele trei volume, acțiunea este una amplă, în acest volum este și mai predominantă , iar acest aspect te face să ai parte de experiențe neregretabile, experiențe trăite alături de personalități diferite, ce domină caractere și mai diferite, dar care au ceva în comun: toți fac parte din același vacarm, o lume fără libertate ce poartă numele de Elite.
  • Sfârșitul celui de-al treilea volum m-a distrus efectiv, dar m-a readus prin intermediul epilogului pe culmi de glorie, iar în momente asemănătoare, nu puteam decât să îmi manifest fericirea și recunoașterea. Dar despre ce vorbesc ? Cine să fie atât de important încât să consider că fără el, acțiunea și episoadele narative ar avea un punct lipsă, acel punct forte care lipsește acum...dar de ce lipsește?
  • Vorbesc despre Alex. Chiar el. Vi-l mai amintiți? Frumosul Alex, cu ochii verzui și reci ca gheața, ce nu permite nimănui să-i distrugă barierele construite în jurul inimii și a sufletului... sau poate că el nu mai avea suflet... Fără Alex, misiunile nu ar mai fi la fel, evenimentele ar căpăta o notă mai sensibilă , dar, totuși, apare, precum o umbră ce bântuie prin întuneric, precum o fantomă ce și-a regăsit calea...calea ce duce spre o mare infinită, calea ce duce spre Alina .
  • Va fi Alina disponibilă pentru cel care a lăsat-o în urmă și a devenit definiția unei entități trecute? Dar după cum știm, ea este acum alături de Marius, alături de bărbatul în ochii căruia se regăsește, în brațele căruia simte că este acasă, chiar dacă, făcând parte din Elite, este greu să numești un loc sub apelativul de acasă... Și totuși, seamănă atât de bine cu cel care a recrutat-o, cel care a adus-o unde este și a purtat-o de la o organizație la alta... de ce trebuie ca cei doi, Alex și Marius, să semene atât de mult. Când totul îi aduce aminte de trecut, Alina alege să treacă mai departe, să uite ceea ce reprezintă trecutul și să înceapă o așa-zisă viață alături de altcineva, alături de cel care se pune în pericol pentru ea. Cât de mult o iubește aceasta ?
  • Din punctul meu de vedere, prin intermediul acestei lecturi, am ajuns să-i iubesc pe cei doi. Da, îmi place mai mult " cuplul" Alina-Marius, decât cel Alina-Alex, deoarece Marius aduce a bărbat sensibil și afectuos, pe când Alex este cel dur și deși simte multe, arată puține. Aroganța și orgoliul pun stăpânire pe el și riscă să piardă totul pentru organizația din care face parte. Dar și-o fi dorit el cu adevărat aceste lucruri sau, agenții sunt atât de șireți, încât să-l amenințe și prin nerespectarea a ceea ce i se impune, viața Alinei să fie pusă în pericol?
  • Adevărul este doar în rândurile ce-și fac loc, una câte una, în contextul volumului și odată cu aceste scrieri, vor ieși la iveală adevăruri demult uitate. Adevăruri ce au fost îngropate, dar mulți sapă în spre a le dezgropa și a le descoperi esența. Esența constă în adevăr sau în minciună? Întrebări peste întrebări, răspunsuri minime și adrenalină nemăsurabilă ce ajunge la creier, fără a mai putea fi controlată apoi.
  • Sunt așa de recunoscătoare pentru faptul că Alex a reapărut, ceea ce s-a întâmplat cu el pe parcurs nu vă pot dezvălui, deoarece ar fi un fel de spoiler, asta în cazul în care nu am dat câteva. I'm so sorry! Sper că nu am făcut asta, dar nu găsesc un mod mai lejer de a vă transmite ceea ce mi-a plăcut la această carte. Astfel, dacă Alex revine, odată cu el revin și conflictele, iar gelozia își face simțită prezența și este sesizată de mai mulți membri ai organizației. Am să redau mai jos, un fragment, destul de amplu, care mi-a atras atenția și pe care îl consider ca fiind semnificativ din toate punctele de vedere.
Dacă Alex era surprins să-l vadă pe Marius intrând la el în birou, n-o arăta absolut deloc.
-Îmi pare rău că nu ți-am permis accesul la briefing, spuse pe un ton neutru.
Marius rămase cu spatele la camera video montată într-un colț al tavanului și scoase dispozitivul de bruiaj din buzunar.
Îl activă și i-l arătă lui Alex.
-Bănuiesc să știi ce-i acesta.
O undă de confuzie se oglindi în ochii lui Alex.
-Un dispozitiv de bruiaj G2, dar de ce...
-Bun, îl întrerupse Marius. Atunci știi că odată ce l-am activat, toate dispozitivele de supraveghere din camera asta au fost întrerupte. Noi doi avem ceva de discutat.
Privirea lui Alex redeveni impasibilă.
-Atunci să începem prin a te pune în temă cu ce s-a discutat la briefing.
-Termină cu manipulările, Alex, spuse Marius pe un ton glacial. Măcar ai curajul să admiți că a fost ideea ta.
-Nu înțeleg la ce te referi, comentă Alex, ridicându-se de la birou.
-Tu ai venit cu ideea genială s-o lași acolo pe Alina. Probabil ai prefera s-o știi moartă, decât să știi că-i aparține altui bărbat, îl acuză Marius, privindu-l fix.
O primă sclipire de furie apăru în privirea lui Alex.
-Nu e adevărat și tu o știi prea bine, răspunse pe un toc controlat.  Sper că îți amintești că eu am fost cel care ți-a sugerat să introduci în simulatoare locația unde de altfel ai și găsit-o. Înțeleg că ești supărat și nu-mi aprobi raționamentul, așa că n-o să iau acuzațiile tale ca pe o insultă personală. Am făcut-o pentru binele ei. Mereu, în tot ce fac, țin cont de asta.
-Zău? Poate-mi explici și mie cum este spre binele ei faptul că ai abandonat-o în mâinile lui Al-Fahde? îi aruncă Marius în față, strângându-și mâinile în pumni.
Alex îi studie cu răceală.
-Nu vreau să mă cert cu tine,  cu atât mai mult să ajungem la o confruntare fizică. Crede-mă că nu vrei asta.  Cel mai bine ar fi să te calmezi și să discutăm în mod logic și constructiv. Fă-o pentru Alina, dacă nu pentru altceva. Când de va întoarce nu cred că va fi prea fericită să afle că ne-am tăvălit pe jos ca doi adolescenți.
Cuvintele acelea avură un efect de duș rece pentru Marius. Inspiră adânc, încercând să-și controleze furia ce-i întuneca judecata. Înclină din cap și se așeză pe un scaun în fața biroului din lemn masiv.
-Ascult, rosti pe un ton calm. Fă-mă să înțeleg.
Alex înclină și el din cap, la rândul lui reluându-și locul pe scaun.
-Înainte de toate, trebuie să înțelegi că nu fac niciodată nimic care ar putea s-o afecteze pe Alina în mod negativ . Da. știu la ce te gândești, adăugă atunci când privirea lui Marius se întunecă. Eu am fost cel care a adus-o în lumea asta nebună și tot eu am fost cel care a făcut-o în așa fel încât să nu mai poată ieși După care am lăsat-o singură și mi-am văzut de treabă.  Numai că lucrurile nu sunt ceea ce par a fi. Nu judeca după aparențe. Alina a crezut că sunt mort timp de opt ani pentru simplul fapt că așa a fost cel mai bine pentru propria ei siguranță. Știu că nu m-a iertat pentru asta și probabil nu mă va ierta vreodată, dar am preferat s-o pierd pentru totdeauna în loc să-i pun viața în pericol. Alex făcu o pauză pentru a fi sigur că Marius înțelegea importanța dezvăluirilor pe care le făcea. La fel se întâmplă și acum, continuă cu vocea joasă. Decizia de a o lăsa deocamdată în mâinile dușmanului e bazată tot pe siguranța ei. Nu știm în ce stare se află...după câte mi-ai spus, e rănită destul de grav. E foarte posibil să-i punem viața în pericol dacă o transportăm înainte de a se pune puțin pe picioare. Nu știm câte gărzi o păzesc și dacă nu au ordin să tragă un glonț în cap la cel mai mic semn că sunt atacați. Avem nevoie de mai multe informații și avem nevoie ca Alina să s țină pe picioare în momentul extracției. În momentul acesta se află într-o clinică unde primește îngrijiri medicale.

  • Vor ajunge cei doi să se înțeleagă vreodată? Vor face un mic compromis și vor lupta împreună pentru binele ei sau, datorită încăpățânării, vor alege să lupte pe cont propriu, cu riscul de a o pierde pe cea mai bună recrutată Elite?
  • M-am îndrăgostit de această poveste și deși îmi doresc să termin cât mai repede seria, sunt tristă pentru acest considerent. Aceasta se datorează faptului că seria este mult prea bună ca să se termine și, odată terminată, cine îi va lua locul ? Sper ca Monica să mai scrie astfel de cărți, deoarece sunt absolut superbe, iar prin stilul pe care aceasta îl are, lecturarea volumelor devine floare la ureche. Și nu glumesc.
  • Această recenzie va fi probabil cea mai scurtă datorită faptului că nu îmi găsesc cuvintele potrivite pentru a exprima în totalitate ceea ce vreau să transpun, de fapt, de ceea vă îndrum pe fiecare dintre voi să puneți mâna cât mai repede pe aceste volume. Seria este una cât se poate de bună, dacă nu perfectă, din toate punctele de vedere.
  • Pe de altă parte, am o super ofertă pentru voi. Astfel dacă doriți să achiziționați această serie, pe Librex există o promoție, iar în momentul în care cumperi primul volum Asasin la feminin, vei primi un premiu de 50 de lei pe care, de altfel, îl vei putea folosi pentru achiziționarea altor volume din serie. Minunat, nu?  Vă las aici un link pentru a arunca o privire, poate vă face cu ochiul : https://www.librex.ro/fictiune/asasin-la-feminin-seria-alina-marinescu-vol-1.html. Enjoy!!
Vă recomand cu cel mai mare drag toate cărțile Monicăi, deoarece merită!

Steluțe:




Citate care mi-au atras atenția:

Nu-ți dă nimeni nimic pe gratis.
...iubirea nu poate fi ținută niciodată sub control.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Spune adio răcelii și gripei și urează-i bun venit poftei de mâncare

Bună, dragii mei! Astăzi doresc să vă vorbesc nu despre răceală și gripă, ci despre cum putem scăpa de acestea prin intermediul mierii de la Apidava. Încep prin a vă întreba: Câți dintre voi nu v-ați confruntat anul acesta cu o mică răceală sau cu o gripă care v-a țintuit la pat pentru câteva zile bune? La mine în familie, nu a scăpat aproape nimeni. Atât eu, cât și tata, respectiv mama, ne-am luptat cu simptome groaznice și puternice de răceală și gripă. Mama ne-a îmbolnăvit, oarecum, pe mine și pe tata, însă, cunoscând un vechi truc din bătrâni, ea a acționat și simptomele, treptat, s-au mai redus, aducând cu plecarea lor o stare de bine. Despre ce truc este vorba? Vedeți voi, bătrânii nu se bazau niciodată pe medicamente, pe comprimate, ci încercau mereu să găsească soluția în natură, considerând că un produs de calitate își va face efectul mult mai bine, decât niște simple pastile, care după ce le consumi nu îndepărtează în totalitate "răul" care te po

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe