Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

Recenzie "Fericirea începe azi" de Jamie McGuire

                                                                                                                                          

                                                                Fericirea începe azi                                         
Editura: Trei
Număr de pagini: 434
Autor: Jamie McGuire





Jamie McGuire: Această autoare s-a născut la Tulsa,Oklahoma . A fost crescută de mama ei în Blackwell , unde a absolvit liceul în 1997. A urmat Northern Oklahoma College,University of Central Oklahoma și Autry Technology Center , pe care l-a absolvit cu o diplomă în radiografie. Jamie locuiește la Enid,Oklahoma,cu soțul său și cu cei trei copii ai lor. Debutul ei literar l-a reprezentat Providence, o trilogie pentru tineret care îmbină tema dragostei cu fenomenele paranormale.
Ca și trilogia Fifty Shades , a lui E.L. James , Fericirea începe azi a devenit un fenomen al pieței de carte,înregistrând vânzări fabuloase,deși ,inițial, romanul a fost publicat doar pe internet.


,,Povestea relației dintre Abby Abernathy și Travis Maddox constituie o excelentă radiografie a adolescenței , cu toate frământările , visurile și frumusețea ei." - Reading, Eating&Dreaming

,,Vă garantez că veți fi  atât de captivați de această carte,încât veți lăsa orice altă activitate deoparte!" - Book Whisperer Reviews

,, Am făcut o adevărată pasiune pentru personajele acestui roman!" - The Daily Quirk

,,...Noul meu roman preferat,cu o doză subtilă de erotism rafinat." - Nightly Reading Review
  • Am ales să citesc acest roman datorită prietenei mele care mi l-a recomandat în urmă cu câteva zile,deoarece ea l-a citit și a fost foarte încântată de conținutul,respectiv povestea plină e viață și atât de contemporană a acestei cărți.
  • Ceea ce am consemnat mai sus sunt păreri ale diferitelor persoane sau grupuri editoriale , așadar am ales să le scriu ,în principiu pentru că sunt de acord cu ceea ce s-a menționat.
  • Ceea ce m-a impresionat extrem de mult la această carte a fost povestea în sine,autoarea relatând evenimentele într-un mod foarte plăcut mie.  Romanul este scris în așa fel încât cititorului să îi fie greu să se depărteze de carte,astfel acesta o va termina,nevenindu-i să creadă că a finalizat o lectură așa de amplă cum este acest roman,într-un timp foarte scurt.
  • Vreau să precizez că povestea de dragoste care stă la baza acestei cărți a atins cote maxime și m-a impresionat,chiar dacă la un moment dat am avut tendința de a-l privi pe Travis ca fiind un personaj negativ,lipsit de sentimente . Un exemplu ilustrativ care mă îndeamnă să spun acest lucru este exact capitolul doi , în care este precizat foarte clar cum este Travis. Acesta este catalogat de către Abby ca fiind un porc, datorită faptului că acesta se folosea de naivitatea unor femei pentru a-și satisface nevoile și fanteziile lui erotice.
  • Pe de altă parte,mai există și alte exemple în carte care m-au făcut să cred și eu că acest considerent este adevărat,însă am să vă las pe voi să descoperiți de ce afirm cu atâta lejeritate faptul că Travis poate fi considerat un personaj lipsit de conștiință.
  • Lăsând la o parte aceste aspecte negative,spun cu încredere faptul că o admir foarte mult pe Abby datorită faptului că aceasta este puternică,și după cele petrecute alături de Travis , are puterea să recunoască cea ce simte pentru el, recunoaște , la fel cum o face și el,că viața lor nu are însemnătate atâta timp cât ei nu sunt una.
  • Plină de erotism pe alocuri,cartea scoate în evidență relația care se stabilește între o fată obișnuită , hotărâtă să uite de trecutul ei petrecut alături de părinți, Abby, și un băiat care studiază la aceeași facultate , Travis,care ajunge în punctul de a se schimba pentru persoana pe care o iubește atât de mult și fără de care nu ar fi devenit ceea ce este în prezent.
  • Ceea ce ne transmit personajele este faptul că noi ,fiecare,trebuie să ne modelăm după persona pentru care nutrim anumite sentimente,mai ales dacă acestea au o intensitate aparte. Aici se exclud relațiile de prietenie ,deoarece nu poți să te schimbi pentru o persoană care mâine ar putea să te trădeze , de aceea spun că situația este diferită în cazul unei relații. Pentru ca o relație să aibă stabilitate și să fie puternică,trebuie ca fiecare să lăsăm câte puțin de la noi , asta pentru a ajunge acolo unde ne dorim.
  • Totodată, cartea dorește să transmită tuturor iubitorilor de lectură , să aibă curaj în a-și recunoaște greșelile, dar cel mai important,trebuie să mărturisești ceea ce te animă pentru a nu fi prea târziu , și a nu suferi într-un final.
  • De apreciat este și relația care ne este prezentată încă de la început între Abby și America. După cum puteți intui,ele sunt definiția prieteniei,deoarece fac sacrificii una pentru alta și își sunt aproape în orice moment dificil,discutând la orice oră ceea ce le frământă din punct de vedere sentimental.
  • Pe tot parcursul cărții va fi surprinsă evoluția relației dintre Travis și Abby , cuplul care trece prin multe peripeții și încercări,însă , în final,dragostea adevărată învinge,iar cei doi se bucură de fiecare moment pe care îl pot trăi unul alături de celălalt.
  • Abby este tipa cuminte care-l îmblânzește pe tipul cel rău, Travis, iar de la o relație de prietenie,realizată odată cu începerea primul an de facultate,se ajunge la o adevărată poveste de iubire, încercările având rolul de a-i testa pe cei doi îndrăgostiți.
  •  Deznodământul acestui roman este unul fericit,căsătoria celor doi reprezentând punctul final al cărții,astfel că , odată căsătoriți, Travis poate avea siguranța că Abby este numai și numai a lui.
  • Nu recomand această carte persoanelor care nu depășesc vârsta de minim 14 ani, deoarece cartea este prevăzută cu anumite scene erotice,care ar putea trezi disconfort în anumite situații.
  • Iubitorilor romanelor de acest tip, le recomand cartea cu mare drag și îi aștept să îmi spună ce emoții le-a trezit aceasta,deoarece , o poveste adolescentină fiind,cartea se adresează mai mult tinerilor , incluzând greșelile și deciziile pe care aceștia le fac odată cu această vârstă.
  • Mi-a plăcut extrem de mult această carte , de aceea am și semnat în interiorul ei anumite evenimente care mi s-au părut semnificative,respectiv câteva citate care m-au impresionat.
Așadar, am să vă las aici câteva dintre acestea :


,,-Conduci un Porsche ?
  - Nu e numai un Porsche. E un Porsche 911 GT. E o mare diferență.
  -Lasă-mă să ghicesc, e iubirea vieții tale? l-am întrebat citând afirmația lui Travis despre motocicleta lui.
  - Nu, e doar o mașină. Iubirea vieții mele va fi o femeie care îmi va purta numele de familie."

,,-Nu fi ticălos! Are și el prioritățile lui...Consider că e o persoană responsabilă.
  - N-ar trebui ca iubita lui să fie prioritatea numărul unu?"

,,-Asta ce mai e? l-am întrebat, mijind ochii la simbolurile verticale. 
  -E în ebraică, mi-a răspuns Travis, zâmbind emoționat.
  - Și ce înseamnă?
  -Înseamnă ,,Sunt al iubitei mele, iar ea este a mea". ''

" Când mă gândesc la viitorul meu, te văd pe tine! "

'' - S-a terminat. Du-te acasă!
A ridicat din sprâncene.
  -Pentru mine, tu ești acasă. "

''-Ai...ai dreptate, mi-a spus, bâlbâindu-se la vederea expresia mele de nerăbdare. Dar eu... acesta n-a fost singurul motiv pentru care te-am luat cu mine, Pidge. Tu ești amuleta mea norocoasă.
  -Ba nu sunt nimic pentru tine, i-am trântit-o, uitându-mă urât la el.
S-a arătat surprins și s-a oprit din dans.
  - Ba pentru mine ești totul. "

Vă doresc lectură plăcută!






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Spune adio răcelii și gripei și urează-i bun venit poftei de mâncare

Bună, dragii mei! Astăzi doresc să vă vorbesc nu despre răceală și gripă, ci despre cum putem scăpa de acestea prin intermediul mierii de la Apidava. Încep prin a vă întreba: Câți dintre voi nu v-ați confruntat anul acesta cu o mică răceală sau cu o gripă care v-a țintuit la pat pentru câteva zile bune? La mine în familie, nu a scăpat aproape nimeni. Atât eu, cât și tata, respectiv mama, ne-am luptat cu simptome groaznice și puternice de răceală și gripă. Mama ne-a îmbolnăvit, oarecum, pe mine și pe tata, însă, cunoscând un vechi truc din bătrâni, ea a acționat și simptomele, treptat, s-au mai redus, aducând cu plecarea lor o stare de bine. Despre ce truc este vorba? Vedeți voi, bătrânii nu se bazau niciodată pe medicamente, pe comprimate, ci încercau mereu să găsească soluția în natură, considerând că un produs de calitate își va face efectul mult mai bine, decât niște simple pastile, care după ce le consumi nu îndepărtează în totalitate "răul" care te po

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe