Treceți la conținutul principal

Cu Sano Maxima ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME!

Când vine vorba despre curățenie, mă declar o persoană metuculoasă, care pune, în același timp, foarte mare accent pe produsele pe care le folosește. Cu Sano Maxima , însă, ai nevoie de o cantitate mică pentru rezultate... MAXIME! Și nu glumesc când spun acest lucru! Faptul că am încercat foarte multe produse de curățare și parfumare a rufelor, îmi permite să-ți exprim o opinie clară cu privire la produsele Sano Maxima. Sincer, sunt singurele care m-au surprins plăcut, chiar dacă pe piață există mii și mii de produse.  Am fost super încântată când cei de la Sano mi-au dau vestea cea bună. Care anume? Ei bine, ei mi-au propus să testez produsele Sano Maxima , iar dacă voi fi mulțumită să împărtășesc și cu voi ceea ce mi-a plăcut atât de mult la aceste produse. Chiar dacă pe piață se fac remarcate o mulțime de produse destinare spălării rufelor, Sano are ceva special. Acest ceva, de fiecare dată, mă îndeamnă să vă recomand și vouă gama pe care aceștia o au disponibilă. Și, totuși,

4 Metode de a economisi bani

                                           Metode de a economisi bani

Aproape mereu, dacă nu întotdeauna, majoritatea dintre noi avem probleme care cel mai adesea sunt referitoare la bani. Aici apare următoarea întrebare: Cum pot să economisesc bani? 


Am decis să vă comunic câteva dintre  cele mai eficiente și  mai la îndemână, metode de a rămânea cu leuții în mână.

1,Cupără doar strictul necesar.

Sunt conștientă de faptul că uneori ne dorim să avem anumite lucruri, care  ne depășesc posibilitățile. Așadar, în cazul în care dorim să facem economie de bani, trebuie, oarecum, să încercăm să reducem bunurile de pe wishlist-ul nostru . Uneori este greu în a te abține să nu achiziționezi ceva ce , deși este costisitor, îți dorești. Te asigur, însă , că în momentul în care o să te vezi la sfârșitul lunii , a anului sau la sfârșitul oricărei perioade, cu niște bănuți în mână, o să fii mândru/mândră de tine și vei dori, probabil, să continui cu această metodă și pe parcursul zilelor care vor urma.
Aici cel mai recomandat ar fi să nu exagerezi cu achiziționările tale și dacă este posibil să încerci să cumperi exact ceea ce ai nevoie la timpul respectiv.


2. Păstrează restul.

Sunt sigură că nu mă încadrez doar eu în categoria oamenilor care preferă să lase mărunțișul vânzătorilor . De multe ori este iritant sau nu știu exact de ce cuvânt aș putea uza în acest context. Cert este faptul că nu este deloc plăcut să tot porți după tine acele monede de 50,10, respectiv 5 bani. De multe ori se întâmplă ca să-i scapi pe jos în momentul în care dorești să îi scoți din portofel. Cu toate acestea, vă recomand să îi păstrați, dacă nu faceți asta încă, pentru că vor fi folositori. Pentru a evita evenimentul prezentat mai sus , vă sfătuiesc cu cel mai mare drag , ca după ce veniți de la cumpărături să depozitați banii respectivi într-un recipient sau într-un alt portofel care să fie folosit doar în acest scop. Mai repede sau mai târziu , veți realiza că ați adunat o sumă considerabilă. Acești bani adunați îi puteți schimba la bancă sau la magazine în bancnote și, ca urmare, puteți uza de ei pentru a vă satisface nevoile.
3. Folosește o pușculiță

Că tot am prezentat anterior acea metodă, am de gând să v-o recomand și pe aceasta, deoarece mi se pare una dintre cele mai simple și folositoare metode de a colecta acei bănuți care uneori nu am nicio însemnătate. Însă, știm faptul că orice poate avea un rol util în viață, asta doar dacă știi cum să faci lucrul respectiv util. În acest caz, recomand să folosiți o pușculiță sau un borcan pentru a depozita monedele în interiorul recipientului. În momentul de față și eu folosesc această variantă și mi se pare una roditoare, în sensul că am adunat o sumă destul de considerabilă, comparativ cu anii trecuți când nu am reușit să strâng câți bani mi-am dorit pentru că mereu tindeam spre a lua acei bani pe care îi strânsesem.
Dacă nu dispuneți de una dintre aceste recipiente de depozitat, puteți, pur și simplu, să improvizați ceva pe post de pușculiță. Banii nu e neapărat să fie reprezentați doar de monede, pot fi și bancnote. Eu, de obicei, banii primiți de la părinți pe care nu-i folosesc într-o anumită zi, îi pun acolo la colecția mea de bani. Aceștia au un rol foarte important, așadar for fi folosiți pentru a achiziționa cărți, deoarece restul bunurilor le las în seama părinților.


4.Cumpără când produsele se află la reducere.

Există o multitudine de site-uri prin intermediul cărora puteți să vă satisfaceți nevoile și dorințele. Atât în România, cât și în alte țări, există posibilitatea de a cumpăra ceea ce dorești online, aceasta metodă facilitând munca omului. Este adevărat faptul că uneori calitatea produselor afișate pe site nu se compară cu cea a produselor din magazine, însă merită să încerci. Spun aceasta din mai multe motive, astfel că în primul rând voi aminti faptul că economisești timp. Până să cauți într-un magazin ceva ce se afla pe lista ta de dorințe, cu ajutorul internetului vei și pute comanda imediat, fără căutări excesive.
Am ales aceasta metodă referitoare la reduceri, deoarece mi se pare foarte semnificativă și în cadrul acesteia economisești o sumedenie de bani pe care îi poți folosi cu alte scopuri.
Chiar am fost atentă zilele astea și am observat faptul că în fiecare zi există alte și alte oferte la o varietate de produse. De obicei, doresc să îmi cumpăr cărți de pe anumite site-uri precum Libris sau Elefant , deoarece au prețuri rezonabile, iar când mai sunt și oferte active pe site, prețul poate fi considerat destul de scăzut, în comparație cu prețurile de care dispun cărțile din librarii.
În concluzie, cu ajutorul reducerilor, veți rămâne cu o sumă destul de măricică în mână, iar în cazul în care doriți să folosiți acești bani, vă veți alege cu mai multe produse. Vă recomand să fiți și voi , la fel cum sunt și eu, vânători de reduceri.

Pentru mine cea mai mare bucurie este să  văd cărțile pe care mi le doresc de multă vreme , la reducere. Radiez de fericire în momente de genul și mă întristez când văd că produsul respectiv nu mai este disponibil :(

Articolul acesta este pentru toate persoanele care doresc să afle câteva idei pe care eu le pun în practică de ceva vreme și vreau să vă anunț că metodele acestea sunt cele mai simple, însă și cele mai folositoare.

Un mic sfat: ECONOISIȚI CÂT MAI MULȚI BANI, VĂ VOR FI DE FOLOS ÎN ZILE NEGRE


Comentarii

  1. Aceste sfaturi le pun si eu in practica atunci când vreau sa economisesc ceva bănuți. ����

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce la fix a picat articolul asta, exact in momentul potrivit! :))
    Chiar aveam nevoie de niste sfaturi bune.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Părerea voastră contează

Postări populare de pe acest blog

Doza de sănătate. #2 Care sunt cele mai bogate legume în fier?

Salutare, dragilor! Astăzi în cadrul dozei de sănătate vă voi vorbi despre fier , respectiv despre cele mai bogate legume în fier.  Ce este fierul? Fierul este cunoscut ca fiind un mineral esențial pentru buna funcționare a organismului și, mai mult decât atât, este implicat în multiple procese metabolice. Totodată, acesta este indispensabil în transportul oxigenului în organism, respectiv în respirația celulară.  Și tocmai pentru că este atât de esențial pentru organismul nostru, trebuie să menționez faptul că, pentru a preveni carența de fier, ne este recomandat de către medici să consumăm cât mai multe alimente bogate care conțin în compoziția lor fier. Întrebarea, însă, este următoarea: Consumăm cantitatea indicată de fier? Potrivit specialiștilor în domeniul sănătății, pentru adulți , doza recomandată de fier este cuprinsă între 8 și 27 mg.  Iată, așadar, 5 legume bogate în fier pe care eu le consum foarte des și nu doar pentru că trebuie, ci pentru c

Recenzie - Cu toții suntem făcuți din molecule de Susin Nielsen

Autor: Susin Nielsen Colecție: EpicWave Editura: Epica Număr de pagini: 266   Stewart, 13 ani: un geniu, dar total antisocial. Mama lui a murit si ii simte lipsa in fiecare zi. Ashley, 14 ani: fata populara, mai putin printre profesori – are note groaznice la scoala. Tatal ei a marturisit familiei ca este gay si s-a mutat, dar nu foarte departe...     Destinele lor se intersecteaza atunci cand Stewart si tatal lui se muta cu Ashley si mama sa. Stewart e multumit de situatia creata intr-o proportie de 89,9%, chiar daca incearca cu greu sa se adapteze la noua scoala, dar mereu si-a dorit o sora, iar, de partea cealalta, Ashley este 110% ingrozita. A incercat mereu sa ascunda adevaratul motiv pentru care tatal ei s-a mutat; mai mult decat atat, Stewart i-ar putea ameninta statutul social. Cei doi sunt complet diferiti, dar totusi au un lucru in comun; ei sunt — la fel ca toata lumea — facuti din molecule.     In acest roman amuzant si rascolitor, Susin Nielsen creeaza doi

Recenzie - Fantoma Aniei de Vera Brosgol

Autor: Vera Brosgol Editura: ART Număr de pagini: 222 An apariție: 2017 Dintre toate lucrurile pe care se aştepta Ania să le găsească pe fundul unui vechi puţ, o nouă prietenă nu se număra printre ele. Mai ales nu o prietenă care să fie moartă de un secol. Să cazi într-un puţ e şi-aşa destul de rău, dar viaţa Aniei în sine s-ar putea să fie şi mai oribilă. Îi e ruşine cu familia ei, se jenează cu propriul ei corp şi a cam renunţat să-şi mai găsească locul în liceu. O nouă prietenă – fie ea şi moartă – este exact ce are nevoie. Dar prietena Aniei nu glumeşte deloc când zice că are de gând să-i fie alături pentru totdeauna... Caut să-mi lărgesc cât mai mult orizontul de cunoaștere, dar caut, în același timp, povești noi, care să mă impresioneze. Îmi place să experimentez, mai ales atunci când vine vorba despre universul literar și de aceea, în ultima perioadă, am diversificat lecturile și sper să ajung să citesc cărți din orice domeniu. De această dată, am optat pe